یک ترازوی آزمایشگاهی علمی الکترونیک دیجیتال خوب یا ترازوی آزمایشگاهی با دقت بالا یک قطعه ضروری از تجهیزات آزمایشگاهی برای دانشجویان شیمی و فیزیک است. در حالی که خرید یک ترازوی علمی می تواند تصمیم بزرگی باشد، نیازی به شکستن بانک نیست. ما با همکاری نزدیک با تولید کنندگان مقیاس آزمایشگاهی دیجیتال، گزینه های با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را برای خانه یا آزمایشگاه شما ارائه می دهیم. نوع تعادل علمی که انتخاب می کنید ممکن است به سن دانش آموزان و برنامه درسی که استفاده می کنید بستگی داشته باشد.

آزمایشگاه های شیمی را با مقیاس دیجیتال آسان تر کنید! یا ببینید که چگونه فیزیک پشت آنها با تعادل و مقیاس های مکانیکی، از جمله مدل های اوهاوس، کار می کند.

برای والدین معلم با بودجه، ما تعادل پرتو سه گانه اقتصادی و ترازوهای دیجیتال الکترونیکی با صفحه نمایش LED با نور پس زمینه و ویژگی تایر خودکار را ارائه می دهیم. ترازوی مکانیکی برای نشان دادن مفاهیم جرم و وزن عالی است و می تواند بسیار دقیق باشد، در حالی که ترازهای دیجیتال سریع و آسان تر برای استفاده هستند.

برای بچه‌های کوچک‌تر که شروع به یادگیری نحوه اندازه‌گیری جرم می‌کنند، از یک مجموعه جرم و تعادل ابتدایی یا مدرسه استفاده کنید. ترازوهای شیمی معمولاً بر حسب گرم اندازه گیری می شوند و وزن های دیگر موجود است.

ترازوها و ترازوهای آزمایشگاهی در طرح‌های مختلف برای اندازه‌گیری جرم، چگالی و رطوبت نمونه جامدات، مایعات و پودرها ارائه می‌شوند. در حالی که یک مقیاس جرم یک نمونه را تعیین می کند، یک ترازو برای مقایسه جرم چند نمونه طراحی شده است. ترازوها و ترازوها در چندین پیکربندی ارائه می شوند: تحلیلی، دقیق، بارگذاری از بالا، بارگذاری از جلو، با ظرفیت بالا و تجزیه و تحلیل رطوبت.