در فرآیند تحقیق ثانویه ، منابع ثانویه مختلف مانند گزارش های سالانه ، پرونده ها ، بیانیه های مطبوعاتی و ارائه سرمایه گذاران شرکت ها ، مقالات سفید ، نشریات معتبر ، مقالات نویسندگان شناخته شده ، وب سایت های استاندارد طلا و نقره ، نهادهای نظارتی و پایگاه های داده و برای شناسایی و جمع آوری اطلاعات برای این مطالعه معرفی شدند.

تحقیقات اولیه

بازار ترازو و ترازو آزمایشگاه شامل بسیاری از ذینفعان از جمله ترازوی آزمایشگاهی و شرکت های تولید کننده پلت فرم مقیاس ، شرکت های فروش و توزیع محصولات ، آزمایشگاه های آزمایش محصولات دارویی ، آزمایشگاه های آزمایشگاهی و بیوتکنولوژی ، آزمایشگاه های آزمایش مواد شیمیایی و مواد ، آزمایشگاه های آزمایش مواد غذایی و نوشیدنی ها و تحقیقات بالینی است. سازمانها طرف تقاضا برای این بازار با گسترش خط لوله تحقیقاتی در چارچوب نظارتی برای ایمنی محصول در صنعت فناوری زیست دارو مشخص می شود. طرف عرضه با پیشرفت در فناوری مشخص می شود. منابع اولیه مختلفی از دو طرف عرضه و تقاضای بازار برای به دست آوردن اطلاعات کمی و کیفی مصاحبه کردند.

پس از رسیدن به اندازه کلی بازار با استفاده از فرایندهای تخمین اندازه بازار همانطور که در بالا توضیح داده شد ، بازار به چندین بخش و زیر بخش تقسیم شد. به منظور تکمیل فرآیند مهندسی بازار کلی و رسیدن به آمار دقیق هر بخش و زیر بخش بازار ، از روش های مثلث بندی داده ها و تجزیه بازار ، هر جا که لازم باشد ، استفاده شد. داده ها با مطالعه عوامل و روندهای مختلف از دو طرف تقاضا و عرضه در صنعت ترازو و مقیاس آزمایشگاهی ، مثلث شدند.

https://vinteb.com/ترازوی-آزمایشگاهی/