این مطالعه طرحی را برای مقیاس دیجیتال با درجه آزمایشگاه با منبع باز کم هزینه و به راحتی قابل تکرار ارائه می دهد که می تواند به عنوان تعادل دقیق مورد استفاده قرار گیرد. این طراحی به گونه ای است که می توان آن را برای استفاده در اکثر آزمایشگاه ها در سراسر جهان با چاپگرهای مبتنی بر اکستروژن متشکل از مواد برای اجزای مکانیکی و الکترونیک منبع باز آسان از جمله در کلاس منبع باز تولید کرد. چندین نسخه از این طرح ساخته شده و برای دقت و صحت برای طیف وسیعی از لودسل ها آزمایش شده است. نتایج نشان داد که مقیاس منبع باز در بازه 0.1 گرم با سلولهای بار چندگانه قابل تکرار است ، بسته به دامنه و سبک سلول بار با دقت حتی بهتر (0.01 گرم). این مقیاس به طور خطی با مقیاس های اختصاصی درجه آزمایشگاهی ردیابی می شود و عملکرد مشخص شده در صفحات داده سلول بار را برآورده می کند ، نشان می دهد که دقیقاً در محدوده لودسل نصب شده است.

کوچکترین محموله بار آزمایش شده (100 گرم) به ترتیب تعادل جرم دیجیتال تجاری دقت ارائه می دهد. مقیاس را می توان با صرفه جویی در هزینه قابل توجهی در مقایسه با مقیاس های محدوده و دقت قابل مقایسه در صورت وجود قابلیت سریال تولید کرد. با افزایش دامنه مقیاس ، صرفه جویی در هزینه به طور قابل توجهی افزایش می یابد و به ویژه برای امکانات پزشکی و علمی محدود ، بسیار مناسب است.

از ترازوی آزمایشگاهی اغلب در آزمایشگاه ها ، داروخانه ها و سایر محیط هایی که به دقت و توزین دقیق بالایی نیاز است ، استفاده می شود.

ما در ترازوهای آزمایشگاهی و مقیاس هایی را ارائه می دهیم که طیف وسیعی از نیازهای آزمایشگاهی را برآورده می کنند. چه به ترازوی جمع و جور و چه به ترازوی کاملاً تحلیلی نیاز داشته باشید ، ما گزینه هایی متناسب با همه برنامه ها داریم.

از بالای خط محصولات از جمله ترازوی توزین آزمایشگاهی و ترازوی توزین آزمایشگاهی را انتخاب کنید.

مقیاس های توزین در زیر شامل مدل هایی است که برای کاربردهای عمومی آزمایشگاهی و صنعتی ، کاربردهای آموزشی ، توزین جواهرات و غیره مناسب هستند.